EL BLOC DE LA MARINA ALTA DEMANA ALS SEUS MILITANTS I SIMPATITZANTS QUE PARTICIPEN JUNT AMB ELS CÀRRECS PÚBLICS DE LA COMARCA A LA CONCENTRACIÓ CIUTADANA D’AQUEST DISSABTE 28 DE NOVEMBRE A OLIVA

Aquest dissabte 28 de novembre tindrà lloc a Oliva una concentració ciutadana per reivindicar el Tren Gandia – Dénia. Serà al Parc de l’Estació, a partir de les 12 hores i compta amb el suport de tots els col·lectius del BLOC de la Marina Alta així com també dels nostres càrrecs públics.

Aquesta iniciativa que va sorgir del BLOC d’Oliva i ha estat recolzada per tots els partits polítics d’aquest municipi de manera que s’ha convocat des del mateix Ajuntament, i a la que també s’han sumat altres pobles de la Safor està plantejada com una jornada reivindicativa, amb una sèrie d’activitats com un mosaic humà gegant, una globotada amb milers de bufes, xarangues, etc., i la lectura d’un manifest per Francisco Brines, fill predilecte d’Oliva.

A principis de 2010 està prevista una reunió entre la Generalitat Valenciana i el govern de l’Estat Espanyol per tractar la planificació i el finançament de tota una sèrie d’infrastructures ferroviàries i plans de rodalies, tot sent esta l’última oportunitat d’aconseguir la connexió ferroviària entre La Safor i La Marina Alta, en un termini relativament proper. Per tant, ara toca alçar la veu i fer pressió davant les administracions competents.

Aprofitem també per a recordar-li a l’alcaldessa de Dénia Ana Kringue que encara estem esperant que li pose data a la manifestació i/o concentració ciutadana que demanem que es realitze a Dénia com a capital de la nostra comarca que es abans de finalitzar el present any 2009 per tal de reivindicar aquesta necessària infrastructura que complemente la que es farà aquest dissabte 28 de novembre a Oliva en representació de la comarca veïna de la Safor. Aquest recordatori vindrà també en forma de moció al ple ordinari de novembre que es celebrarà demà a l’Ajuntament de Dénia i que presentarà el grup municipal del BLOC d’aquest municipi format per Pau Reig i Pepa Ribes.