El passat dissabte 17 d’abril el Bloc Nacionalista Valencià va triar els candidats per a les eleccions autonòmiques del pròxim any. El Consell Nacional del BLOC va aprovar per aclamació queEnric Morera siga el candidat número ú de la formació nacionalista i també de la llista de la Coalició Compromís. El segon candidat del BLOC per la circumscripció de València serà el jove Francesc Xavier Ferri, qui en l’actualitat desenvolupa el càrrec de secretari general del BLOC JOVE. Per la província de Castelló, el cap de llista serà el diputat i president del partit, Josep Maria Panyella i per la nostra circumscripció, la d’Alacant, el segon lloc de la llista autonòmica serà per al denier Josep Dimas Montiel. En aquest Consell la nostra comarca va estar ben representada per 8 Consellers Nacionals, que evidentment van fer costat a Dimas en la votació que va triar el seu lloc, ja que creguem que la nostra comarca, per la seua enorme importància, havia d’aportar el candidat del BLOC i creguem que ningú millor que Dimas per portar endavant aquesta tasca.

Cal destacar també que eixe mateix dia, el BLOC va aconseguir una alcaldia més , en aquest cas, la de Simat de la Valldigna, des del dissabte passat en mans de l’alcaldessa nacionalista Agustina Brines. Amb ella el nostre partit ja suma 21 alcaldies al llarg i ample del País Valencià, que juntament amb els 298 regidors i regidores, els dos diputats a les Corts Valencianes i la diputada provincial de Castelló fan que el BLOC encare les pròximes eleccions tant locals com autonòmiques amb la idea de mantenir la tercera posició en quant a forces polítiques al nostre país, darrere del PP i del PSOE, només amb una diferència ben important, que tots els càrrecs públics del BLOC podem dir amb la cara ben alta que no tenim cap imputat en cap delicte de corrupció, cosa que evidentment no poden dir els altres.

També des del BLOC de la marina alta volem agrair a la regidora del BLOC de Dénia i ja exsecretaria local Pepa Ribes, la tasca feta durant aquesta legislatura, tant a l’Ajuntament de Dénia com al si del partit i tant a la nostra capital com a nivell comarcal. Tasca i implicació que estem segurs continuarà tenint després de les pròximes eleccions on ja ha dit que no es presentarà. En eixe sentit des del BLOC comarcal hem començat ja a treballar per tornar a dotar al BLOC de Dénia de secretariat local per a continuar amb el procés de renovació interna de cara a les pròximes eleccions de 2011 que s’ha encetat després de la dimissió de Pepa, en una ciutat com Dénia que compta amb una importància cabdal per a tota la comarca.