El proper dissabte 18 de setembre de 2010 celebrarem l’assemblea per tal d’escollir el nostre cap de llista, candidat a les eleccions municipals de maig del 2011, i al mateix temps establir les línies generals de la nostra campanya electoral.

Sense cap dubte el Bloc ha sigut la sensació d’esta legislatura, marcada per la mediocritat, els interessos personals i la ineficàcia del Govern del PP més 5 cinc trànsfugues. Volem tornar el prestigi a la classe política del Nostre Poble i encetar un procés de normalització de la vida política i institucional al Poble Nou de Benitatxell.

El treball del nostre Grup Municipal, la seua constància, serietat i bon fer, de segur ens donaran uns bons resultats electorals. Per tot açò demanem als nostres simpatizants i militants que la propera assemblea siga el punt de partida per donar-li la volta a les situacions viscudes. Treballar en benefici dels pobleros/es “Siga quin siga el seu origen”

Escoltar, governar, ser respectuós amb els adversaris polítics i deixar l’arrogància al calaix dels errors. Som diferents i volem una oportunitat per demostrar-ho, a la gent de dretes, a la d’esquerres i a tots els veïns i veïnes del Poble Nou de Benitatxell independentment la seua ideologia política. Per això us demanem col·laboració, opinió i suport.

Estem molt il·lusionats, per açò volem ser la teua veu a l’Ajuntament del Poble Nou de Benitatxell

EL DIA 18 DE SETEMBRE , US ESPEREM

Manolo Segarra