El Diputat al Congrés de Compromís, Joan Baldoví, ha fet visible aquest matí, a Madrid, la històrica reivindicació del tren Gandia-Oliva-Dénia. I ho ha fet portant un bitllet del recorregut, que simbolitza l’espera dels veïns i les veïnes de la Safor i la Marina Alta, durant 40 anys, “per agafar un tren que mai arriba, perquè vostès no han invertit el que cal per fer-lo realitat”.

Cal recordar, que Compromís ha presentat una esmena perquè s’incloga als Pressupostos Generals de l’Estat per a 2014 una partida de 30 milions d’euros, perquè “no podem perdre un altre any sense començar la construcció d’aquesta infraestructura vital per al futur social i econòmic del nostre territori”. Finalment però, l’esmena ha estat rebutjada amb els vots en contra del Partit Popular, “inclosos els diputats valencians que després ens el tornaran a prometre quan arribe campanya electoral”.

Compromís avisa que la seua voluntat és tornar a portar la reivindicació al carrer, amb accions com les concentracions davant de les estacions de Gandia i Dénia, de dissabte passat, demanant la connexió ferroviària entre aquestes dues comarques.