MORERA: “LES DADES DEL SECRETARI D’ESTAT DE SEGURETAT NO ENS VALEN. NOSALTRES SEGUIM PATINT LA VIOLÈNCIA FEIXISTA I ACÍ NO ES DETÉ A NINGÚ”

El secretari general del BLOC, Enric Morera, ha lamentat que en la compareixença del Secretari d’Estat de Seguretat, Antonio Camacho,”s’han donat moltes dades i ha dit que al País Valencià el feixisme no té cap impunitat, però la realitat que patixen moltes persones agredides i seus de partits atacats no coincidix amb la realitat virtual en què viu Camacho i el ministre Rubalcaba, suposadament informats per un delegat del Govern que considera de normalitat democràtica quan se’ns insulta, quan se’ns impedix participar en actes públics o quan apallissen als nostres militants”.
Morera ha agrait la gran tasca desenvolupada per la parlamentària de CiU Mercè Pigem, qui ha manifestat la seua preocupació per l’activitat violenta de grups d’ideologia nazi i d’extrema dreta que ataquen principalment a persones vinculades a partits nacionalites. Pigem ha fet ús dels informes realitzats des del BLOC i també dels informes Raxen que edita anualment el Moviment contra la Intolerància i on estan registrades les agressions contra el BLOC i la seua gent.

El líder valencianista ha lamentat que les dades oferides per Antonio Camacho al Congrés dels Diputats, “no ens valen. Nosaltres seguim patint la violència feixista i ací no es deté a ningú”. Curiosament, les tesis dels partits nacionalistes que han participat en la compareixença del secretari d’estat coincidixen: no s’actua amb la mateixa contundència cap als grups feixistes i d’extrema dreta espanyola que amb altres moviments.

Des del BLOC han informat que contiuaran vigilants i recopilant dades d’agressions “per a demostrar que els grups violents no van a menys i que al País Valencià tenen un paradís per la impunitat amb què actuen”.