El Col·lectiu local del Bloc de Calp va aprovar el passat dijous 17 de febrer, en assemblea celebrada en la nova seu situada al carrer Major, que l’actual Alcalde de Calp Ximo Tur siga l’encarregat d’encapçalar la llista dels nacionalistes calpins per a les pròximes eleccions municipals. Militants i simpatitzants del Bloc de Calp acudiren a la cita, resultant aprovada la candidatura de Ximo Tur amb un 90% de vots a favor.

Des del Col·lectiu local del Bloc de Calp se está treballant per a presentar la millor llista. Una llista de ciutadans compromesos amb Calp, honestos, senzills, formats i amb capacitat per a poder gestionar de manera eficient l’administració municipal aplicant els principis d’igualtat i justícia social.

Des del Bloc de Calp, hem demostrat que no ens casem amb ningú. Que por damunt dels interessos particulars estan els interessos generals de Calp. Per això pensem que Calp necessita un partit que vetle pels interessos de tots els ciutadans, siguen del color que siguen i al marge dels interessos de les dues grans potències. Ximo Tur ha demostrat en el temps que està governant que ha sigut capaç de prendre mesures serioses per a fer front als greus problemes del consistori i també ha demostrat ser capaç de salvaguardar la imatge de l’Ajuntament davant els casos de pressumpta corrupció. Per altre costat, ha conseguit obrir les portes de l’Alcaldia a tots els ciutadans i sobre tot ha fomentat una política més participativa, on tot el món que vol aportar idees i solucions és benvingut, i en la qual el principal objectiu està centrat en garantitzar els interessos generals dels veïns i veïnes de Calp.